Kompletny kurs programowania SPIKE Prime

Nauka podstaw programowania powinna być ciekawa i ekscytująca, zwłaszcza dla dzieci. Na tym nowym kursie początkujący poznają kluczowe (i uniwersalne) zagadnienia programistyczne przez programowanie robotów SPIKE Prime tak, żeby się ruszały, łapały, rysowały, wykrywały i więcej! Dzięki tej serii nauczysz się programować roboty od A do Z i staniesz się mistrzem SPIKE Prime. Buduj roboty na wzór imponujących konstrukcji, poznaj niesamowity świat w którym żyjesz, ucz się programować i baw się jednocześnie.
Lekcję są dostępne w miesięcznej i rocznej subskrypcji.

Na tym kolorowym, ekscytującym i edukacyjnym kursie programowania z nowym robotem na każdej lekcji, dzieci nauczą się wszystkiego o programowaniu na przykładzie SPIKE Prime. Każda lekcja zawiera:

  • obszerne wprowadzenie ilustrowane zdjęciami i animacjami,
  • szczegółowe instrukcje budowy robota LEGO® SPIKE Prime,
  • instrukcje programowania krok po kroku w aplikacji SPIKE Prime,
  • przydatne przekroje konstrukcji,
  • dostęp do dodatkowych materiałów dydaktycznych.

Lekcje

DIABELSKI MŁYN
Najlepsza atrakcja wesołego miasteczka w postaci programowalnego robota. Teraz to TY zdecydujesz jak i kiedy to kolorowe koło będzie się kręcić. Wskocz na przejażdżkę i odkryj najbardziej imponujące diabelskie koła na świecie.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
SPIROGRAF
Ten robot zachwyci Cię różnorodnością pięknych wzorów. Twoim zadaniem będzie zbudowanie robotycznego artysty oraz zaprogramowanie jego silników, żeby mógł rysować spirale i łuki. Razem stworzycie niezapomniane duo sztuki współczesnej.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
HELIKOPTER
Ten helikopter ratowniczy sprawdzi się w najbardziej wymagających warunkach. Wyposażono go w ruchomy wirnik oraz wciągarkę z hakiem ratowniczym. Pomiędzy płozami modelu znajdziesz dźwignie sterowania umożlliwiające łatwe podnoszenie i opuszczanie ładunku.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
KRAB
Poruszają się bokiem, mierzą od centymetra do ponad 3,5 metrów, a kiedyś znały się z dinozaurami. Kraby to naprawdę niezwykłe zwierzęta. Dowiedz się o nich więcej, a potem zbuduj i zaprogramuj własny model tego sympatycznego skorupiaka.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
PLAC MANEWROWY
Żadna przeszkoda nie zatrzyma go w miejscu na długo. Odbije się i pojedzie dalej! Ten specjalistyczny robot testowy pokaże Ci jak omijać przeszkody i co ma do tego czujnik siły SPIKE. Poznasz też tajniki sterowania podstawą jezdną z napędem burtowym.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
PIESEK
Ten robotyczny szczeniaczek jest bardzo grzeczny i pojętny, ale wszystkich sztuczek uczy się wyłącznie przy pomocy kodu. Sprawdź jak dobrze dbasz o zwierzaki i przekonaj się czy umiesz mówić ich językiem.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
WÓZEK WIDŁOWY
Może pomogę? Wózki widłowe mogą przenosić dosłownie tony, a swoją wartość udowadniają każdego dnia w prawie każdym magazynie na świecie. Twój wózek SPIKE chętnie pomoże Ci przenieść wszystkie klocki – wystarczy go zaprogramować.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
MANIPULATOR
Pomóż robotowi przenieść próbkę z jednej podstawki na drugą. To trudniejsze niż mogłoby się wydawać! Podejmij wyzwanie programistyczne, wykorzystaj wszystkie trzy silniki i zobacz jak stworzyć autonomicznego robota SPIKE Prime.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
ROBOT SPRZĄTAJĄCY
Ten robot jest urodzonym zwycięzcą. Sprzątacz uwielbia rywalizację i chętnie bierze udział w każdym konkursie, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi sprzątanie. Pomóż mu zatriumfować i poznaj programistyczny klucz do wygrania turnieju robotycznego.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
BULDOŻER
Szykuj lemiesz, gruz na horyzoncie! Połącz siły z potężnym Buldożerem w poszukiwaniu nauki, kodowania i porządku. Gdy jego więksi koledzy będą przepychać gruz na budowie i żwir w kamieniołomach, ten nieustraszony robot usunie wszelkie przeszkody z Twojego biurka.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
POZYTYWKA
Zrób szum na scenie razem z wyjątkowym robotycznym muzykiem. Dowiedz się jak nauka stworzyła rock'n'roll i jak napisać program, który zmienia kolory w dźwięki. Rozłóż kolorowe bloczki i niech muzyka gra do rana!

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
SORTOWNIK
Tyle kolorów, a tak mało czasu! Zamiast marnować swoją przerwę, posortuj klocki efektywnie razem z tym pomocnym Sortownikiem kolorów. Przy pomocy kodu wyjaśnij jak rozpoznać kolory, żeby robot mógł sprawnie posegregować klocki.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
ZĘBATKOWA ZAGADKA
Czegoś tej konstrukcji brakuje... Jeśli lubisz zagadki i wyzwania, ten kreatywny projekt będzie dla Ciebie idealny. Zbuduj i zaprogramuj model zgodnie z instrukcjami, a potem rozwiąż zagadkę ukrytą w pudełku tak, by rozpędzić wiatraczek.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
WYŚCIGÓWKA
Kto pierwszy dotrze do mety? W tym modelu znajdziesz dwa sposoby na zmianę prędkości - mechaniczny z użyciem skrzyni biegów wykorzystującej różne przełożenia, oraz elektroniczny, z użyciem regulatora wykorzystującego czujnik obrotu.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
ŁAPACZ KLOCKÓW
Automaty do łapania zabawek są nie lada wyzwaniem. Czy to przypadek? Dowiedz się gdzie kryją się kruczki, dlaczego nie każdy chwytak chwyta, a potem zbuduj swój własny automat i przekonaj się jak ta maszyna naprawdę powinna działać.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
PRZENOŚNIK
Zbuduj i zaprogramuj niekończącą się zjedżalnię ze skończonej liczby klocków. Jak jest to w ogóle możliwe? Cała sztuczka polega na wykorzystaniu przenośnika SPIKE, który jak pętla będzie przenosił kulkę na start.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
MOTYL
Zachwyć się pięknem przyrody i rozwiń skrzydła! Wybierz najpiękniejszy gatunek motyla, następnie wydrukuj i pokoloruj jego papierowe skrzydła by na koniec ożywić go z pomocą klocków LEGO.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678), oraz aplikację do programowania SPIKE™.
TURBINA WIATROWA
Wiatr jest jednym z odnawialnych źródeł energii używanych przez ludzi od tysiącleci. Zobacz jak dzisiaj ludzie wykorzystują wiatr. Stwórz robotyczny model turbiny wiatrowej, a potem uruchom wyobraźnię i rozszerz możliwości programu.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
TURBINA SAVONIUSA
Czas na odnawialne źródła energii, które można wykorzystać w pracy z robotami. Otwórz okno i popatrz jak łopatki turbiny kręcą się dzięki sile wiatru i ładują akumulator. Możesz też zamontować silnik i porównać wyniki.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
PIONOWZLOT
Czy to helikopter? Czy to samolot? Lepiej! Oto wyjątkowy Pionowzlot z dwoma imponującymi wirnikami. Wystartuj z małego lądowiska pionowo w górę i zaprogramuj wirniki tak, by obracały się tym szybciej im wyżej robot unosi się nad ziemią.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
STRAŻNIK
Bezpieczeństwo przede wszystkim, dlatego każdy powinien mieć swojego Strażnika. Ten jest wyposażony w ultraczuły czujnik odległości, niezawodne motory, i automatyczną wyrzutnię pocisków z magazynkiem. Z tym robotem na straży nic Cię nie zaskoczy!

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
SKRZYNIA BIEGÓW
Jak to się dzieje, że po zmianie biegu samochód zmienia prędkość? Co się dzieje w środku skrzyni? Sam zobacz! Albo jeszcze lepiej, sam zbuduj model skrzyni biegów i poznaj wszystkie jej tajemnice.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
CURLING
Każdy fan zimowych igrzysk olimpijskich wie, że gdy szczotka pomaga kamieniom ślizgać się po lodzie do domu, chodzi o curling. Krok po kroku stworzymy z kloców kieszonkową wersję tego sportu, odporną na warunki pogodowe.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.