Community Manager 2019-02-07T11:54:47+00:00

COMMUNITY MANAGER

Gdańsk

RoboCamp tworzy nowy standard nauczania robotyki i informatyki w szkole. Wychodząc naprzeciw realnym potrzebom, oferujemy platformę edukacyjną wspierającą nauczycieli i uczniów.   

Mówiąc krótko, jako Community Manager będziesz odpowiadać za treść i komunikację z użytkownikami z poziomu social media (głównie Facebook, YouTube, Twitter, Quora, Instagram). Zwłaszcza na początku swojej pracy, będziesz mógł/mogła liczyć na wsparcie innych członków zespołu, by lepiej poznać naszą markę, wartości i produkt. Z czasem będziesz zyskiwać coraz większą odpowiedzialność w pracy.

Aby aplikować na to stanowisko, wykonaj poniższe zadanie:

Skomponuj treść dwóch przykładowych postów (na Facebooka i/lub Twittera), które zachęcą społeczność do wzięcia udziału w webinarium. Treść postów w językach angielskim i polskim wyślij nam razem ze swoim CV.

Nasza firma szybko się rozwija. Dołączając do nas na tym etapie będziesz mieć szansę poddać próbie swoje umiejętności i kreatywność, a z czasem zwiększyć zakres odpowiedzialności.

Wyślij nam swoje CV i stań się częścią naszego zespołu.

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Wdrażanie opracowanej strategii marketingowej w zakresie social media
  • Tworzenie interesujących i niebanalnych treści w językach polskim i angielskim na social media na podstawie istniejących materiałów
  • Wsparcie przy planowaniu harmonogramu promowanych treści i tematów
  • Sprawna komunikacja z użytkownikami społeczności w językach polskim i angielskim
  • Czuwanie nad jakością komunikacji

OCZEKIWANIA:

  • Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie C1
  • Doświadczenie w realizacji komunikacji marki w mediach społecznoiowych (Facebook, YouTube, Twitter, Quora i inne)
  • Znajomość oprogramowania monitorującego oraz umiejętność efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznością
  • Kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość branży edukacyjnej i zainteresowanie nowymi technologiami

MILE WIDZIANE:

  • Udokumentowanie osiągnięcia we wdrażaniu kampanii social media
  • Rzeletność i terminowość
Wyślij swoje CV

Masz inne kwalifikacje i uważasz, że będziesz świetnym dodatkiem do naszego zespołu? Przejrzyj inne otwarte rekrutacje, lub po prostu daj nam o sobie znać!

praca@robocamp.eu