Pracownik Biura Obsługi Klienta 2019-01-11T13:53:36+00:00

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Gdańsk

WYMAGANIA

  • sprawna umiejętność obsługi komputera
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1)
  • systematyczność i sumienność w pracy
  • otwartość na ludzi
  • miło widziane doświadczenie we wsparciu działów sprzedaży i marketingu
  • gotowość i chęć do nauki

OBOWIĄZKI

  • obsługa sklepu internetowego
  • udzielanie pomocy klientom z Polski i zagranicy
  • obsługa systemów raportowania, sprzedażowych i systemu CRM
  • wsparcie działu sprzedaży

 CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

Na co dzień pracujemy we Wrzeszczu, gdzie już czeka Twoje biurko. Możesz liczyć na szkolenie wstępne, stałe wsparcie zespołu i możliwość poznania naszego produktu od podszewki. Jesteśmy otwarci na negocjacje w kwestii wynagrodzenia, a docelowo proponujemy możliwość zatrudnienia na umowę o pracę. A jeśli po godzinach najdzie Cię ochota poskładać coś z klocków LEGO, śmiało!

 REKRUTACJA

Jeżeli spełniasz nasze wymagania i chciałabyś/chciałbyś z nami pracować, wykonaj dwa proste zadania:

1. Napisz krótkiego (3-5 zdań) maila po polsku, w którym zapraszasz nas na proste szkolenie online z zakresu programowania.
2. Drugie zadanie jest podobne. Napisz wiadomość po angielsku, w której przepraszasz klienta i krótko wyjaśniasz dlaczego dostawa przesyłki opóźniła się o trzy dni.

Obie wiadomości wraz ze swoim CV wyślij na adres praca@robocamp.eu. Rozpatrzymy zgłoszenia wyłącznie tych kandydatów, którzy wykonali zadania. W ciągu kilku dni otrzymasz od nas odpowiedź czy zakwalifikowałeś się do kolejnego etapu rekrutacji.

Wyślij swoje CV

Masz inne kwalifikacje i uważasz, że będziesz świetnym dodatkiem do naszego zespołu? Daj nam o sobie znać!

praca@robocamp.eu