Programowanie robotów SPIKE Prime dla początkujących

Scenariusze lekcji idealne na start! Uczniowie poznają najważniejsze bloczki programistyczne Bloków słów i funkcjonalności aplikacji SPIKE. Nieskomplikowane konstrukcje pomogą dzieciom na spokojnie zapoznać się z zestawem i jego różnymi elementami, a proste programy ośmielą początkujących i zachęcą ich do dalszej nauki programowania z robotami SPIKE Prime.
Projekty dla początkujących da się zrealizować w 45 minut. Proste roboty zdążysz zbudować i zaprogramować szybciej niż zaawansowane modele.
Scenariusze lekcji są dostępne w miesięcznej i rocznej subskrypcji.

Na lekcjach dla początkujących uczniowie będą tworzyć łatwe do zrozumienia i zaprogramowania roboty. Podczas nauki odkryją morze możliwości robotyki! Każda lekcja zawiera:

  • obszerne wprowadzenie ilustrowane zdjęciami i animacjami,
  • szczegółowe instrukcje budowy robota LEGO® SPIKE Prime,
  • instrukcje programowania krok po kroku w aplikacji SPIKE Prime,
  • przydatne przekroje konstrukcji,
  • dostęp do dodatkowych materiałów dydaktycznych.

Scenariusze lekcji

HUŚTAWKA
Huśtawka to świetny model na pierwsze zetknięcie z zestawem SPIKE Prime. Dowiedz się czym są roboty i jak mogą przyjść z pomocą właśnie Tobie, a następnie spróbuj swoich sił w unowocześnianiu placów zabaw budując i programując zautomatyzowaną huśtawkę.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
JEŹDZIK GEOMETRYCZNY
Ten robot zna się na geometrii jak mało kto! Zbuduj prostego robota jeżdżącego, przymocuj do niego mazak i zaprogramuj tak, by rysował wielokąty foremne. Pro tip: w programie przyda Ci się pętla z określoną ilością powtórzeń.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
DALMIERZ
Jak działa tajemniczy czujnik odległości i co ma wspólnego z nietoperzem? Do czego może się przydać w trakcie remontu lub urządzania mieszkania? Tego wszystkiego dowiesz się budując w pełni funkcjonalny dalmierz.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
SEJF
Chcesz bezpiecznie przechować coś cennego? Zbuduj sobie sejf! Dowiedz się jak działa czujnik koloru i wykorzystaj go w mechanizmie zamykania sejfu. Nikt nie dostanie się do środka bez znajomości właściwej kombinacji.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.