Kurs programowania SPIKE Essential dla dzieci

Ala ma kota, robota i uczy się programować od pierwszej klasy! Odkrywanie możliwości programowania przy pomocy kolorowych robotów gwarantuje rosnącą chęć do nauki - zwłaszcza u dzieci. Na tym kursie zupełnie początkujący poznają pierwsze zagadnienia programistyczne tworząc kreatywne roboty z klocków i czujników SPIKE Essential. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie budowałeś robotów, ani nie programowałeś, dzięki tej serii na własne oczy przekonasz się jak dużo można osiągnąć przy pomocy garści klocków i kodu. Bierz przykład z Ali - buduj kolorowe roboty, poznawaj niesamowity świat w którym żyjesz, ucz się programować i baw się jednocześnie.
Lekcję są dostępne w miesięcznej i rocznej subskrypcji.

Na tym kolorowym, ekscytującym i edukacyjnym kursie programowania z nowym robotem na każdej lekcji, dzieci nauczą się wszystkiego o programowaniu na przykładzie SPIKE Essential. Każda lekcja zawiera:

  • obszerne wprowadzenie ilustrowane zdjęciami i animacjami,
  • szczegółowe instrukcje budowy robota LEGO® Education SPIKE Essential,
  • instrukcje programowania krok po kroku w aplikacji SPIKE Essential,
  • przydatne przekroje konstrukcji,
  • dostęp do dodatkowych materiałów dydaktycznych.

Lekcje

PAPUGA
Przygotowanie to podstawa, dlatego chociaż nasza papuga jeszcze nie lata, codziennie ćwiczy różne manewry na ziemi. Zbuduj jej dziób, poskładaj skrzydła, przymocuj niebieskie koła, i zaprogramuj silniki. Pomóż jej dotrzeć do celu!

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
MINI SPYCHARKA
Spycharka to prosty i sympatyczny robot mobilny, którego działanie przypomina pracę znanych doskonale z placów budowy buldożerów. Zadaniem robota jest uprzątnięcie rozsypanych przedmiotów.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
PTASIE GNIAZDO
Skąd robotyczne pisklaki wiedzą kiedy prosić o obiad? Dzięki czujnikom! Młode ptaki potrzebują pokarmu by rosnąć, a te domagają się go ćwierkaniem i skakaniem. Buduj, koduj i przekonaj się jak różnorodne są ptasie gniazda.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
KOŃ
Oto koń, który aktywnie spełnia swoje marzenia - cały czas galopuje! Pomoże Ci też pogłębić wiedzę. Budując go poznasz na przykład zawiłości tłoków i dowiesz się jak zamieniają ruch obrotowy w ruch liniowy.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
SYMULATOR LOTU
Czy kiedyś zastanawialiście się co trzyma samolot w powietrzu? W trakcie lekcji poznacie rozwiązania inżynieryjne stosowane w dzisiejszych samolotach oraz zbudujecie miniaturowy model symulatora lotów.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
TOR WYŚCIGOWY
Na jeden dzień możesz zostać zawodowym kierowcą wyścigowym, budując i programując symulator toru wyścigowego.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
KARUZELA
Konstrukcja doskonale obrazuje działanie siły odśrodkowej. Szybkością karuzeli sterujemy wykorzystując czujnik koloru - wraz ze zmianami kloloru klocka nad czujnikiem karuzela kręci się coraz szybciej, a wagoniki unoszą się do góry.

Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.