Loading...

TEST ROBOTA EDUKACYJNEGO PHOTON

By | 2018-10-23T13:17:00+00:00 Październik 17, 2018|

Photon to polski robot edukacyjny, którego zadaniem jest wprowadzenie dzieci w świat technologii, rozwijanie ich kreatywności i zdolności logicznego myślenia oraz nauczanie podstaw programowania. W ciągu kilku ostatnich tygodni mieliśmy możliwość testowania robota oraz przygotowanych do pracy z nim aplikacji [...]

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA POWRÓT DO SZKOŁY

By | 2018-08-27T11:22:50+00:00 Sierpień 27, 2018|

Nauczyciele – na start! Wszyscy czują, że nowy rok szkolny zaraz się zacznie. Dwa ostatnie tygodnie sierpnia to ostatni moment dla nauczycieli, żeby się przygotować. Mentalnie i materialnie. Najwyższy czas wrócić z wakacji i odhaczyć wszystkie punkty na liście. Wielu [...]

ZNACZENIE NAUCZYCIELI W EDUKACJI STEAM

By | 2018-06-04T12:31:15+00:00 Maj 24, 2018|

Obecnie, w roku 2018, zajęcia z robotyki i programowania globalnie uznaje się za potrzebne. Mało kto podważa ich użyteczność w programie szkolnym, zwłaszcza jeśli chodzi o przyswajanie STEAM (skrót od ang. Science, Technology, Engineering, Arts & Maths czyli nauka, [...]

PAKIET ROBOTYKI NA OBOZY I PÓŁKOLONIE

By | 2018-05-02T13:59:42+00:00 Maj 2, 2018|

Choć oficjalnie lato zacznie się dopiero za kilka tygodni, kalendarz nikogo nie powstrzyma przed rozmyślaniem o letnich planach. Kolonie i obozy są ekscytujące dla wszystkich, lecz najbardziej dla dzieci. Dostarczają niezapomnianych przeżyć, ale zorganizowanie obozu wymaga dużo pracy. Nauczyciele [...]

HOW TO RAISE AN INVENTOR?

By | 2018-11-28T12:50:13+00:00 Styczeń 31, 2018|

W RoboCAMP naszą misją jest propagowanie nauczania robotyki i programowania. Marzy nam się aby każdy uczeń, zarówno w Polsce, Europie jak i w innych krajach świata, miał możliwość rozwijać swoje kluczowe umiejętności i kompetencje, takie jak myślenie komputacyjne czy kreatywność, [...]

JAK ZAŁOŻYĆ PRACOWNIĘ ROBOTYKI

By | 2018-07-09T13:56:13+00:00 Sierpień 21, 2017|

Programowanie i robotyka w szkole – ten temat nierzadko budzi obawy nawet wśród doświadczonych nauczycieli. Jednak najczęściej nie wynika to z faktycznej trudności przedmiotu, a raczej z braku czasu i braku informacji jak można ten przedmiot zorganizować. Dla wszystkich [...]