W tej specjalnej kategorii są najnowsze lekcje stworzone przez zespół RoboCamp. Tutaj łatwo znajdziesz nowe projekty na lekcje robotyki i programowania. Wszystkie roboty niecierpliwie czekają na testowanie w terenie, tj. na zajęciach z uczniami. Zbuduj i zaprogramuj roboty w swojej klasie, a potem daj nam znać które podobają Ci się najbardziej. Dobrej zabawy!
Chcesz spróbować czegoś nowego na swoich lekcjach? Przyjrzyj się tym projektom. Każdy z nich jest oryginalny i niedawno dodany do naszej oficjalnej oferty lekcji. Materiały do każdej lekcji obejmują:
obszerne wprowadzenie ilustrowane zdjęciami i animacjami,
szczegółowe instrukcje budowy robota,
instrukcje programowania krok po kroku,
scenariusz lekcji do druku dla nauczyciela.
Kompatybilny zestaw do robotyki i środowisko programistyczne (szukaj w opisie wybranej lekcji).
Komputer z dostępem do internetu.
Lekcje
KOMPLETNY KURS NA SPIKE PRIME
Kompletny kurs programowania na cały rok szkolny. Poznaj kluczowe (i uniwersalne) zagadnienia programistyczne przez programowanie robotów SPIKE Prime. Obejrzyj go teraz!
Seria zaprojektowana na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE Prime.
NOWE LEKCJE DLA POCZĄTKUJĄCYCH
Scenariusze lekcji idealne na start! Nieskomplikowane konstrukcje i proste programy łatwo wprowadzą w świat robotyki. Obejrzyj go teraz!
Seria zaprojektowana na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE Prime.
HUŚTAWKA
Huśtawka to świetny model na pierwsze zetknięcie z zestawem SPIKE Prime. Dowiedz się czym są roboty i jak mogą przyjść z pomocą właśnie Tobie, a następnie spróbuj swoich sił w unowocześnianiu placów zabaw budując i programując zautomatyzowaną huśtawkę.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
JEŹDZIK GEOMETRYCZNY
Ten robot zna się na geometrii jak mało kto! Zbuduj prostego robota jeżdżącego, przymocuj do niego mazak i zaprogramuj tak, by rysował wielokąty foremne. Pro tip: w programie przyda Ci się pętla z określoną ilością powtórzeń.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
NOWE LEKCJE DLA ZAAWANSOWANYCH
Lekcje stworzone dla zaawansowanych i ambitnych uczniów. Pozwalają wykorzystać wiedzę programistyczną i przynoszą ogromną satyfakcję! Obejrzyj go teraz!
Seria zaprojektowana na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE Prime.
CZOŁG MOSTOWY
Uważaj na dziurę! Albo lepiej, użyj bloczków SPIKE Prime i kodu, żeby stworzyć robota zdolnego przekroczyć (prawie) każdą przepaść na swojej drodze. Zbuduj go i zaprogramuj zgodnie z instrukcjami krok po kroku.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
TELEGRAF
Kiedyś nie było smartfonów STOP Świat kręcił się dzięki wiadomościom przesyłanym telegrafem STOP Zobacz jak telegraf działa i dlaczego zamiast używać zwykłego alfabetu, wszyscy woleli alfabet Morse’a
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
TANCERZ
Wyglądem nie przypomina baletnicy, ale na parkiecie nie ma sobie równych. Robot Tancerz żyje dla muzyki i tańczy codziennie, dlatego jego ręce i kostki są nadzwyczaj gibkie. Pomóż mu zaprogramować wyjątkową melodię i ruchy, które zaimponują wszystkim innym robotom.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
SYMULATOR LOTU
Zbuduj super bezpieczną aparaturę do nauki latania helikopterem. Pierwsza lekcja latania zaczyna się gdy tylko napiszesz program, a podczas lotów testowych będziesz kontrolować helikopter przy pomocy drążka sterowego połączonego z czujnikiem obrotu.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
MINI SPYCHARKA
Spycharka to prosty i sympatyczny robot mobilny, którego działanie przypomina pracę znanych doskonale z placów budowy buldożerów. Zadaniem robota jest uprzątnięcie rozsypanych przedmiotów.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
MOTYL
Zachwyć się pięknem przyrody i rozwiń skrzydła! Wybierz najpiękniejszy gatunek motyla, następnie wydrukuj i pokoloruj jego papierowe skrzydła by na koniec ożywić go z pomocą klocków LEGO.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678), oraz aplikację do programowania SPIKE™.
KURS NA SPIKE PRIME I DRUK 3D
Lekcje przygotowane specjalnie pod kątem projektowania 3D i drukowania wyjątkowych elementów dla robotów.
Obejrzyj je tutaj!
Seria zaprojektowana na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678), bezpłatne oprogramowanie do projektowania 3D, oraz drukarkę 3D.
MOTYL 3D
Projektowanie i druk 3D pozwolą Ci rozwinąć skrzydła - i to dosłownie! Zaprojektuj i wydrukuj najpiękniejsze skrzydła dla robotycznego motyla. Dowiedz się jak zmieniać kolor filamentu w trakcie wydruku dla jeszcze ciekawszych efektów.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678), oprogramowanie Autodesk Fusion 360, oraz drukarkę 3D.
ZŁOTY PODZIAŁ 3D
Sztuka, architektura, a nawet natura wykorzystują "złoty podział". Dowiedz się czym jest to matematyczne zagadnienie i wykorzystaj je do zaprogramowania bryły 3D w Pythonie. Tak, bryły 3D można tworzyć za pomocą kodu!
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678), oprogramowanie Blender 3.0, oraz drukarkę 3D.
PAPUGA 3D
Przygotowanie to podstawa, dlatego chociaż nasza papuga jeszcze nie lata, codziennie ćwiczy różne manewry na ziemi. Zaprojektuj dla niej skrzydła, a potem wydrukuj je przy pomocy drukarki 3D. Pomóż papudze dotrzeć do celu!
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345), program Autodesk Tinkercad, oraz drukarkę 3D.
TURBINA SAVONIUSA 3D
Czas na odnawialne źródła energii, które można wykorzystać w pracy z robotami. Zobacz jak zaprojektowane i wydrukowane przez Ciebie łopatki turbiny kręcą się dzięki sile wiatru i ładują akumulator.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678), Autodesk Fusion 360, oraz drukarkę 3D.
MANIPULATOR 3D
Zaprojektuj 3 różne obiekty 3D, wydrukuj je i pomóż robotowi przenieś z jednej podstawki na drugą. To trudniejsze niż mogłoby się wydawać! Aby podołać temu wyzwaniu, musisz włączyć kreatywne myślenie.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678), oprogramowanie Autodesk Fusion 360, oraz drukarkę 3D.
MOTYL 3D
Projektowanie i druk 3D pozwolą Ci rozwinąć skrzydła - i to dosłownie! Zaprojektuj i wydrukuj najpiękniejsze skrzydła dla robotycznego motyla przy pomocy przygotowanych szablonów. Możesz je ozdobić według własnego pomysłu.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education WeDo 2.0 (#45300), oraz drukarkę 3D.
PIESEK
Ten robotyczny szczeniaczek jest bardzo grzeczny i pojętny, ale wszystkich sztuczek uczy się wyłącznie przy pomocy kodu. Sprawdź jak dobrze dbasz o zwierzaki i przekonaj się czy umiesz mówić ich językiem.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
TURBINA SAVONIUSA
Czas na odnawialne źródła energii, które można wykorzystać w pracy z robotami. Otwórz okno i popatrz jak łopatki turbiny kręcą się dzięki sile wiatru i ładują akumulator. Możesz też zamontować silnik i porównać wyniki.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
SKRZYNIA BIEGÓW
Jak to się dzieje, że po zmianie biegu samochód zmienia prędkość? Co się dzieje w środku skrzyni? Sam zobacz! Albo jeszcze lepiej, sam zbuduj model skrzyni biegów i poznaj wszystkie jej tajemnice.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
STRAŻNIK
Bezpieczeństwo przede wszystkim, dlatego każdy powinien mieć swojego Strażnika. Ten jest wyposażony w ultraczuły czujnik odległości, niezawodne motory, i automatyczną wyrzutnię pocisków z magazynkiem. Z tym robotem na straży nic Cię nie zaskoczy!
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
ŁAPACZ KLOCKÓW
Automaty do łapania zabawek są nie lada wyzwaniem. Czy to przypadek? Dowiedz się gdzie kryją się kruczki, dlaczego nie każdy chwytak chwyta, a potem zbuduj swój własny automat i przekonaj się jak ta maszyna naprawdę powinna działać.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
CURLING
Każdy fan zimowych igrzysk olimpijskich wie, że gdy szczotka pomaga kamieniom ślizgać się po lodzie do domu, chodzi o curling. Krok po kroku stworzymy z kloców kieszonkową wersję tego sportu, odporną na warunki pogodowe.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
MOTOCYKL
Szybko, szybciej, w koło! Samodzielnie zbuduj Motocykl i kontroluj jego prędkość przy pomocy sprytnego mechanizmu wykorzystującego kolorowe klocki. Napisz program zgodnie z instrukcją, a potem weź swój Motocykl na przejażdżkę.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
TURBINA WIATROWA
Wiatr jest jednym z odnawialnych źródeł energii używanych przez ludzi od tysiącleci. Zobacz jak dzisiaj ludzie wykorzystują wiatr. Stwórz robotyczny model turbiny wiatrowej, a potem uruchom wyobraźnię i rozszerz możliwości programu.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
HELIKOPTER
Ten helikopter ratowniczy sprawdzi się w najbardziej wymagających warunkach. Wyposażono go w ruchomy wirnik oraz wciągarkę z hakiem ratowniczym. Pomiędzy płozami modelu znajdziesz dźwignie sterowania umożlliwiające łatwe podnoszenie i opuszczanie ładunku.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
WYŚCIGÓWKA
Kto pierwszy dotrze do mety? W tym modelu znajdziesz dwa sposoby na zmianę prędkości - mechaniczny z użyciem skrzyni biegów wykorzystującej różne przełożenia, oraz elektroniczny, z użyciem regulatora wykorzystującego czujnik obrotu.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
PAPUGA
Przygotowanie to podstawa, dlatego chociaż nasza papuga jeszcze nie lata, codziennie ćwiczy różne manewry na ziemi. Zbuduj jej dziób, poskładaj skrzydła, przymocuj niebieskie koła, i zaprogramuj silniki. Pomóż jej dotrzeć do celu!
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
PTASIE GNIAZDO
Skąd robotyczne pisklaki wiedzą kiedy prosić o obiad? Dzięki czujnikom! Młode ptaki potrzebują pokarmu by rosnąć, a te domagają się go ćwierkaniem i skakaniem. Buduj, koduj i przekonaj się jak różnorodne są ptasie gniazda.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
KOŃ
Oto koń, który aktywnie spełnia swoje marzenia - cały czas galopuje! Pomoże Ci też pogłębić wiedzę. Budując go poznasz na przykład zawiłości tłoków i dowiesz się jak zamieniają ruch obrotowy w ruch liniowy.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
SYMULATOR LOTU
Czy kiedyś zastanawialiście się co trzyma samolot w powietrzu? W trakcie lekcji poznacie rozwiązania inżynieryjne stosowane w dzisiejszych samolotach oraz zbudujecie miniaturowy model symulatora lotów.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
TOR WYŚCIGOWY
Na jeden dzień możesz zostać zawodowym kierowcą wyścigowym, budując i programując symulator toru wyścigowego.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
KARUZELA
Konstrukcja doskonale obrazuje działanie siły odśrodkowej. Szybkością karuzeli sterujemy wykorzystując czujnik koloru - wraz ze zmianami kloloru klocka nad czujnikiem karuzela kręci się coraz szybciej, a wagoniki unoszą się do góry.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Essential (#45345) i aplikację do programowania SPIKE.
PIONOWZLOT
Czy to helikopter? Czy to samolot? Lepiej! Oto wyjątkowy Pionowzlot z dwoma imponującymi wirnikami. Wystartuj z małego lądowiska pionowo w górę i zaprogramuj wirniki tak, by obracały się tym szybciej im wyżej robot unosi się nad ziemią.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
SORTOWNIK
Tyle kolorów, a tak mało czasu! Zamiast marnować swoją przerwę, posortuj klocki efektywnie razem z tym pomocnym Sortownikiem kolorów. Przy pomocy kodu wyjaśnij jak rozpoznać kolory, żeby robot mógł sprawnie posegregować klocki.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
ZĘBATKOWA ZAGADKA
Czegoś tej konstrukcji brakuje... Jeśli lubisz zagadki i wyzwania, ten kreatywny projekt będzie dla Ciebie idealny. Zbuduj i zaprogramuj model zgodnie z instrukcjami, a potem rozwiąż zagadkę ukrytą w pudełku tak, by rozpędzić wiatraczek.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
KRAB
Poruszają się bokiem, mierzą od centymetra do ponad 3,5 metrów, a kiedyś znały się z dinozaurami. Kraby to naprawdę niezwykłe zwierzęta. Dowiedz się o nich więcej, a potem zbuduj i zaprogramuj własny model tego sympatycznego skorupiaka.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
BULDOŻER
Szykuj lemiesz, gruz na horyzoncie! Połącz siły z potężnym Buldożerem w poszukiwaniu nauki, kodowania i porządku. Gdy jego więksi koledzy będą przepychać gruz na budowie i żwir w kamieniołomach, ten nieustraszony robot usunie wszelkie przeszkody z Twojego biurka.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
ROBOT SPRZĄTAJĄCY
Ten robot jest urodzonym zwycięzcą. Sprzątacz uwielbia rywalizację i chętnie bierze udział w każdym konkursie, zwłaszcza jeśli w grę wchodzi sprzątanie. Pomóż mu zatriumfować i poznaj programistyczny klucz do wygrania turnieju robotycznego.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
PLAC MANEWROWY
Żadna przeszkoda nie zatrzyma go w miejscu na długo. Odbije się i pojedzie dalej! Ten specjalistyczny robot testowy pokaże Ci jak omijać przeszkody i co ma do tego czujnik siły SPIKE. Poznasz też tajniki sterowania podstawą jezdną z napędem burtowym.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
CZOŁG MOSTOWY
Uważaj na dziurę! Albo lepiej, użyj bloczków SPIKE Prime i kodu, żeby stworzyć robota zdolnego przekroczyć (prawie) każdą przepaść na swojej drodze. Zbuduj go i zaprogramuj zgodnie z instrukcjami krok po kroku.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
DIABELSKI MŁYN
Najlepsza atrakcja wesołego miasteczka w postaci programowalnego robota. Teraz to TY zdecydujesz jak i kiedy to kolorowe koło będzie się kręcić. Wskocz na przejażdżkę i odkryj najbardziej imponujące diabelskie koła na świecie.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
SPIROGRAF
Ten robot zachwyci Cię różnorodnością pięknych wzorów. Twoim zadaniem będzie zbudowanie robotycznego artysty oraz zaprogramowanie jego silników, żeby mógł rysować spirale i łuki. Razem stworzycie niezapomniane duo sztuki współczesnej.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
WÓZEK WIDŁOWY
Może pomogę? Wózki widłowe mogą przenosić dosłownie tony, a swoją wartość udowadniają każdego dnia w prawie każdym magazynie na świecie. Twój wózek SPIKE chętnie pomoże Ci przenieść wszystkie klocki – wystarczy go zaprogramować.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
MANIPULATOR
Pomóż robotowi przenieść próbkę z jednej podstawki na drugą. To trudniejsze niż mogłoby się wydawać! Podejmij wyzwanie programistyczne, wykorzystaj wszystkie trzy silniki i zobacz jak stworzyć autonomicznego robota SPIKE Prime.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
POZYTYWKA
Zrób szum na scenie razem z wyjątkowym robotycznym muzykiem. Dowiedz się jak nauka stworzyła rock'n'roll i jak napisać program, który zmienia kolory w dźwięki. Rozłóż kolorowe bloczki i niech muzyka gra do rana!
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
PRZENOŚNIK
Zbuduj i zaprogramuj niekończącą się zjedżalnię ze skończonej liczby klocków. Jak jest to w ogóle możliwe? Cała sztuczka polega na wykorzystaniu przenośnika SPIKE, który jak pętla będzie przenosił kulkę na start.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE.
KOMPLETNY KURS NA SPIKE PRIME
Kompletny kurs programowania na cały rok szkolny. Poznaj kluczowe (i uniwersalne) zagadnienia programistyczne przez programowanie robotów SPIKE Prime. Obejrzyj go teraz!
Seria zaprojektowana na: LEGO® Education SPIKE™ Prime (#45678) i aplikację do programowania SPIKE Prime.
SPACE EXPLORER
Lecisz statkiem kosmicznym, a przed tobą pole asteroid. Twoje zadanie - dolecieć jak najdalej. Aby stworzyć tą grę w Scratch 3.0, trzeba zaprogramować klawisze strzałek, ruch obiektów i wykrywanie kolizji między nimi.
Gra zaprojektowana na: aplikację do programowania Scratch 3.0.
SPACE EXPLORER
Zbuduj sobie joystick z klocków LEGO i wykorzystaj go o kontrolowania statku kosmicznego w grze Space Explorer, teraz jeszcze ciekawszej i wzbogaconej o nowy soundtrack. Z takim sprzętem żadna asteroida nie będzie Ci straszna!
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education WeDo 2.0 (#45300) i aplikację do programowania Scratch 3.0.
MOTOCYKL
Wskocz na robotyczny motocykl i zwiedzaj miasto! Oponami zapewnisz trakcję, przekładniami napęd, wałem napędowym moc, a bloczkami programistycznymi uruchomisz silnik i będziesz śledzić jego działanie.
Robot zaprojektowany na: LEGO Education® MINDSTORMS® EV3 (#45544) i aplikację do programowania EV3 Classroom.
NOWY KURS NA EV3 CLASSROOM
Lekcje z tej serii pozwolą Ci programować złożone roboty i zrozumieć jaką transformację przeszły maszyny proste, zanim stały się filarem współczesnych miast. Obejrzyj go teraz!
Seria zaprojektowana na: LEGO® Education MINDSTORMS® EV3 (#45544) i aplikację do programowania EV3 Classroom.
MINI WĘDKA
Nareszcie! Kieszonkowa wędka, którą można szybko złożyć i łowić w morzu wiedzy kiedykolwiek najdzie Cię ochota. Na tej lekcji nauczysz się wędkować i nie tylko.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education WeDo 2.0 (#45300) i Scratch 3.0.
MINI WÓZEK WIDŁOWY
Mała, ale potężna. Oto podręczny wózek widłowy, który stworzysz w zaledwie 45 minut. Konkretnie ten robot przydaje się w transporcie na krótkich dystansach, podobnie jak jego pierwowzór.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education WeDo 2.0 (#45300) i Scratch 3.0.
PLOTER
Czy to drukarka? Czy to szablon? Bez wątpienia jest to robot tworzący piękne wzory, którego możesz samodzielnie zbudować. Spróbuj już dziś i poznaj możliwości prawdziwych ploterów.
Robot zaprojektowany na: LEGO Education® MINDSTORMS® EV3 (#45544) i środowisko EV3 Lab.
CIĘŻARÓWKA
Parkowanie bywa wyzwaniem, ale nie takim. Zbuduj tą super ciężarówkę, napisz specjalny program i dopasuj jego parametry, żeby stworzyć samochód ciężarowy z zupełnie autonomicznym systemem parkowania.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education WeDo 2.0 (#45300) i aplikację do programowania Scratch 3.0.
MATEMATYCZNA ŻYRAFA
Prawdziwa fanka matematyki. Odpowiadaj na jej pytania poprawnie, a niebawem zostaniecie kumplami. Ale uważaj, bo ulubionym tematem tego robotycznego zwierzaka jest tabliczka mnożenia!
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education WeDo 2.0 (#45300) i Scratch 3.0.
KARUZELA SCRATCH 3
Karuzele można znaleźć we wszystkich parkach rozrywki... i w Twojej pracowni robotyki! Wykorzystaj ten projekt wzbogacony o Scratch 3.0, by poznać zjawisko siły odśrodkowej oraz frapującą historię karuzeli.
Robot zaprojektowany na: LEGO Education WeDo 2.0 (#9580) i Scratch 3.0.
TENIS
Czy wiesz, że kodowania można uczyć się grając w tenisa? I nie tylko! Dowiesz się czym jest siła odśrodkowa, poznasz funkcje i zasady gry w tenisa. A pod koniec zrelaksujesz się rozgrywając mecz z koleżanką lub kolegą.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education WeDo 2.0 (#45300) i Scratch 3.0.
KARUZELA
Karuzele można znaleźć we wszystkich parkach rozrywki... i w Twojej pracowni robotyki! Wykorzystaj ten projekt, by poznać zjawisko siły odśrodkowej oraz frapującą historię karuzeli.
Robot zaprojektowany na: LEGO® Education WeDo 2.0 (#9580) i aplikację WeDo 2.0.
KARUZELA
Z tą karuzelą może zakręcić Ci się w głowie… od wiedzy! Zbuduj tego kieszonkowego robota, dowiedz się co tak naprawdę kręci karuzelę i wykorzystaj swoje umiejętności programowania w praktyce.
Robot zaprojektowany na: LEGO Education WeDo 1.0 (#9580) i aplikację LEGO® Education WeDo.
SANIE ŚW. MIKOŁAJA
Zbudowanie i zaprogramowanie sani Świętego Mikołaja sprawi, że Twoi uczniowie poczują magię Świąt! Jest to też świetna okazja, by dowiedzieć się więcej o tradycjach przestrzeganych w różnych zakątkach Świata.
Robot zaprojektowany na: LEGO Education® MINDSTORMS® EV3 Home (#45544) i Scratch 3.0.
SANIE ŚW. MIKOŁAJA
Ferie zimowe to wspaniała okazja do zabawy i do nauki! Robotyczne sanie Świętego Mikołaja to zdalnie kontrolowane sanie z Mikołajem siedzącym z przodu i dwoma przyjaznymi reniferami. Robot zaprojektowany na: LEGO® MINDSTORMS® EV3 Home (#31313) i aplikację do programowania LEGO MINDSTORMS EV3 Home.